فروش و اجرای سپتیک تانک در شیراز

فروش و اجرای سپتیک تانک در شیراز

مسئله بهداشت فردی و اجتماعی یکی از دغدغه های انسان از زمان های قدیم بوده است رعایت مسائل بهداشتی باعث می شود که بیماری ها و ویروس ها بین افراد جامعه انتقال نیابد یکی از راه های رعایت بهداشت در جامعه تصفیه فاضلاب ها است.

سپتیک تانک ساده ترین و پرکاربرد ترین واحد در سیستم تصفیه فاضلاب است که بیش تر برای تصفیه فاضلاب های شهری و بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد. سپتیک تانک ها مواد موجود در فاضلاب را توسط باکتری های هوازی از بین می برد و این کار باعث می شود تا چاه جذبی دچار گرفتی نشود و فاضلاب تصفیه شده به راحتی جذب چاه شود.

اجرای سپتیک تانک در شیراز

اجرای سپتیک تانک در شیراز

شرکت مهندسی فرآب صنعت به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در صنعت تصفیه آب و فاضلاب با سابقه بیش از ۱۰ سال است که به ارائه انواع سپتیک تانک در سایز های مختلف و به سفارش مشتری به تمام ایران می پردازد. این شرکت با تکیه بر دانش علمی و فنی مهندسین خود و با کمک تکنولوژی های پیشرفته ی شرکت آردا فرانسه، چالش ها و دغدغه های رو به رو ی شما با تصفیه فاضلاب را به راحتی حل می کند. این شرکت با فروش و اجرای پروژه های سپتیک تانک در شهر شیراز، رضایت مشتریان شیرازی را به خود جلب کرده است. در ادامه به بررسی بیش تر سپتیک تانک های شرکت فرآب صنعت خواهیم پرداخت.

انواع سپتیک تانک

انواع سپتیک تانک

شرکت فراب صنعت به تولید انواع سپتیک تانک در مجموعه خود می پردازد که در این بخش از مقاله به بررسی آن خواهیم پرداخت.

سپتیک تانک بتنی

سپتیک تانک های بتنی یکی از ارزان ترین واحد در سیستم تصفیه فاضلاب ها شهری، بهداشتی و صنعتی است که می توان در آپارتمان ها، بیمارستان ها، پاساژ ها و … مورد استفاده قرار بگیرد. سپتیک تانک های بتنی به دلیل سنگین بودن در محل پروژه ساخته می شود.

در شرکت فراب صنعت در ساخت سپتیک تانک های بتنی از متریال بسیار با کیفیتی مثل بتن مسلح و سیمان تیپ  ضد سولفات استفاده می شود. این شرکت پوشش داخلی سپتیک تانک بتنی را کاملا ایزوله و در پوشش خارجی سپتیک تانک از ایزوگام استفاده می کنند تا فاضلاب از درون سپتیک تانک خارج نشود.

سپتیک تانک پلی اتیلن

این نوع از سپتیک تانک، دو جداره هستند و فاضلاب را قبل از این که وارد چاه جذبی شوند تصفیه می کند. سپتیک تانک پلی اتیلنی بهترین نوع سپتیک تانک های موجود در بازار هستند که ۶۳ درصد از فاضلاب را تصفیه می کنند و احتمال گرفتگی چاه را به صفر می رساند.

این نوع از سپتیک تانک مقرون به صرفه هستند و هزینه نگهداری و نصب آن بسیار کم هزینه هست همچنین این نوع از سپتیک تانک ها به دلیل جنس مرغوب آن ها نیازی به آب بندی و عایق بندی ندارند.

سپتیک تانک فایبر گلاس

سپتیک تانک های فایبر گلاس نوعی انبار سرپوشیده هستند که در محل هایی که به لوله کشی فاضلاب دسترسی وجود ندارد و جنس زمین هم مناسب برای ایجاد چاه جذبی نیست. همچنین از این نوع سپتیک تانک بیش تر در جاهایی که فضای مناسبی وجود ندارد استفاده می شود و این نوع از سپتیک تانک ها مقرون به صرفه ترین و پرکابرترین سپتیک تانک ها محسوب می شود.

مزایای استفاده از سپتیک تانک

مزایای استفاده از سپتیک تانک

در این قسمت از مقاله به بررسی مزایای استفاده از سپتیک تانک برای تصفیه فاضلاب ها خواهیم پرداخت.

  • به دلیل مقرون به صرفه بودن سپتیک تانک می توان برای تصفیه فاضلاب واحد های کوچک نیز استفاده کرد
  • نصب سپتیک تانک ها بسیار آسان است و سریع انجام می گیرد همچنین نیازی به رعایت دستور العمل ندارند
  • سپتیک تانک ها نیاز به نگهداری و تعمیرات ندارد و فقط ۲ سال یک بار باید لجن های موجود در آن تصفیه شود.
  • در ساخت سپتیک تانک از هیچ گونه سیستم ها و تجهیزات برقی استفاده نشده است به همین دلیل جای نگرانی بابت سوختن قطعات آن وجود ندارد
  • به انرزی نیاز ندارند و کار خود را با باکتری های بی هوازی انجام می دهند
  • سپتیک تانک های را می توان در هر عمقی از زمین دفن کرد و مورد استفاده قرار داد
  • سپتیک تانک به دلیل این که در زمین نصب می شوند فضای زیادی را اشغال نمی کنند.

ساختار سپتیک تانک ها

ساختار و عملکرد سپتیک تانک ها با یکدیگر هیچ تفاوتی ندارند و همه ی سپتیک تانک ها به وسیله ی باکتری های بی هوازی به تصفیه فاضلاب ها می پردازند به همین دلیل در این قسمت از مقاله به بررسی ساختار سپتیک تانک ها می پردازیم.

  • محل ورودی فاضلاب: قسمتی که فاضلاب ها توسط آن وارد سپتیک تانک می شود
  • مخزن اولیه: مخزنی است که ۷۰ درصد از حجم سپتیک تانک را اشغال کرده است و فاضلاب قبل از تصفیه در این مخرن قرار می گیرد
  • مخزن زلال کننده: قسمتی از سپتیک تانک است که حدود ۳۰ درصد از سپتیک تانک را اشغال کرده است و فاضلاب پس از تصفیه اولیه وارد این مخزن شده تا به صورت کامل هم تصفیه شود
  • محل خروجی گاز:سپتیک تانک ها در زمان تصفیه فاضلاب گاز هایی ایجاد می کند که اگر این گاز ها از سپتیک تانک خارج نشود باعث انفجار آن می شود به همین دلیل این قسمت در سپتیک تانک تعبیه شده است که گاز های ایجاد شده حاصل از تصفیه فاضلاب از این قسمت خارج شود
  • محل خروجی فاضلاب: قسمتی است که فاضلاب تصفیه شده از آن خارج می شود و به مخزن چاه جذبی انتقال می یابد.

خرید سپتیک تانک در شیراز

سپتیک تانک ها و استفاده از آن ها بهترین و آسان ترین روش برای تصفیه فاضلاب در جاهایی است که به لوله کشی فاضلاب دسترسی ندارند. اگر در شهر شیراز هستید و قصد خرید سپتیک تانک را داشتید، می توانید با مشاوران ما در شرکت فرآب صنعت تماس گرفته و مشاروه رایگان دریافت کنید.