قیمت سپتیک تانک طبرستان
3.7/5 - (3 امتیاز)

قیمت سپتیک تانک طبرستان

سپتیک تانک یه حوضچه ی فاظلاب زیر زمینی است که از پلی اتیلن، فایبر گیلاس یا بتن و در ظرفیت های مختلف ساخته می شود که به عنوان ساده ترین سیستم های تصفیه فاضلاب ساخته می شود.

از این سیستم های تصفیه فاضلاب بیشتر برای تصفیه اولیه فاضلاب در مجتمع های تجاری، مسکونی و بهداشتی استفاده می شود که با استفاده از باکتری های بی هوازی مواد جامد و آلاینده های موجود در فاضلاب ها را تصفیه و کرد و آبی نسبتا تمیز را وارد محیط زیست می کند و از آلودگی محیط زیست جلوگیری می کند. از سپتیک تانک ها می تواند در تمام نقاط ایران مخصوصا در منطقه های پرآب مانند منطقه ی طبرستان استفاده کنید.

خرید سپتیک تانک در طبرستان

طبرستان منطقه ای خوش آب و هوا بین رشته کوه البرز و دریای خزر است که شامل استان های گیلان، مازندران و گلستان می شود این منطقه ی پر آب و پر باراش دارای محیط زیست بسیار زیبایی است که باید در نگهداری آن دقت به خرج دهیم اما یکی از راه هایی که می توانید از طبیعت زیبای طبرستان محافظت کنید استفاده از سیستم های تصفیه فاضلاب است از ساده ترین نوع این سیستم می توان به انواع سپتیک تانک اشاره کرد.

شرکت فرآب صنعت در راستای رفع مشکل تصفیه فاضلاب به تولید انواع سیستم های تصفیه فاضلاب و فروش ان به سرتاسر ایران می پردازد اگر شما هم به دنبال خرید سپتیک تانک در منطقه طبرستان هستید می توانید با مشاوران ما در شرکت فرآب صنعت تماس گرفته و مشاوره رایگان دریافت کنید

موارد استفاده سپتیک تانک در طبرستان

موارد استفاده سپتیک تانک در طبرستان

ویژگی های زیاد سپتیک تانک باعث شده است در جاهای زیادی از سپتیک تانک ها مخصوصا در شمال ایران و منطقه ی طبرستان استفاده شود که در این بخش به آن ها اشاره خواهیم کرد:

  • این دستگاه ها برای مجتمع های تجاری، اداری، هتل و رستوران ها به دلیل قوانین وضع شده توسط شهرداری و سازمان حفاظت از محیط زیست برای تصفیه مقدماتی و پیش تصفیه فاضلاب نصب می شود.
  • تصفیه مواد قابل ته نشینی، چربی و روغن هایی که در فاضلاب رستوران ها و سالن های غذا خوری موجود است برای جلوگیری ته نشینی ذرات و پر شدن سریع چاه جذبی.
  • پمپاژ فاضلاب و به تعادل رساندن فاضلاب در سیستم های تصفیه فاضلاب بهداشتی

مخزن سپتیک در طبرستان

سپتیک تانک ها از اجزای مختلفی ساخته شده اند که یکی از آن ها مخزن سپتیک تانک ها هستند. سپتیک تانک ها به صورت کلی دارای دو مخزن هستند. مخازن سپتیک تانک عبارتند از:

  • مخزن اولیه سپتیک تانک
  • مخزن زلال کننده سپتیک تانک

روش کار این مخزن ها به این صورت است که فاضلاب توسط لوله های وارد مخزن اولیه شده و در آن مخزن، مواد جامد موجود در آن ته نشین شده و وظیفه ی تصفیه اولیه فاضلاب را بر عهده دارد اما بعد از طی این فرایند فاضلاب وارد مخزن زلال کننده سپتیک تانک می شوند و در این مخزن چربی های موجود در فاضلاب را تصفیه می کند و بعد از تصفیه آن وارد محیط زیست می شود.

کلام آخر

یکی از راحترین راه های تصفیه فاضلاب استفاده از سپتیک تانک ها هستند که می توانید از شرکت فراب صنعت خریداری کنید اگر شما هم به دنبال خرید سپتیک تانک در منطقه طبرستان هستید می توانید با مشاوران ما در شرکت فراب صنعت تماس گرفته و مشاوره رایگان دریافت کنید.