قیمت و فروش سپتیک تانک در اصفهان

یکی از مهم ترین بخش های تصفیه فاضلاب های مسکونی، تولیدی، صنعتی و …. سپتیک تانک ها هستند که با تصفیه فاضلاب ها، از آلودگی آب های زیر زمینی و محیط زیست جلوگیری می کند. سپتیک تانک ها دارای انواع مختلفی هستند که در متریال بکار رفته در ساخت آن ها با یکدیگر تفاوت دارد که در ادامه به بررسی بیش تر سپتیک تانک ها و انواع آن ها خواهیم پرداخت.

شهر اصفهان یکی از شهر های مرکزی ایران است که دارای آب و هوای گرم و خشکی است همچنین این شهر با مشکل بزرگ کن آبی مواجه است به همین دلیل استفاده از سپتیک تانک در شهر اصفهان برای صرفه جویی در مصرف آب الزامی است در ادامه به بررسی قیمت و فروش سپتیک در شهر اصفهان خواهیم پرداخت

انواع سپتیک تانک های مناسب با شهر اصفهان

انواع سپتیک تانک های مناسب با شهر اصفهان

به صورت کلی  سپتیک تانک ها از نظر جنسی با یکدیگر تفاوت دارد اما کارایی آن ها هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارد در ادامه به بررسی سپتیک تانک های مناسب با شهر اصفهان خواهیم پرداخت.

سپتیک تانک بتنی

سپتیک تانک های بتنی یکی از ارزان ترین واحد در سیستم تصفیه فاضلاب ها شهری، بهداشتی و صنعتی است که می توان در هتل ها، مکان های مقدس، آپارتمان ها، بیمارستان ها، پاساژ ها و … مورد استفاده قرار بگیرد. سپتیک تانک های بتنی به دلیل سنگین بودن در محل پروژه ساخته می شود.

شرکت فراب صنعت در ساخت سپتیک تانک های بتنی از متریال بسیار با کیفیتی مثل بتن مسلح و سیمان تیپ ضد سولفات استفاده می شود. این شرکت پوشش داخلی سپتیک تانک بتنی را کاملا ایزوله و در پوشش خارجی سپتیک تانک از ایزوگام استفاده می کنند تا فاضلاب از درون سپتیک تانک خارج نشود.

سپتیک تانک فایبر گلاس

سپتیک تانک های فایبر گلاس نوعی انبار سرپوشیده هستند که در محل هایی که به لوله کشی فاضلاب دسترسی وجود ندارد و جنس زمین هم مناسب برای ایجاد چاه جذبی نیست. همچنین از این نوع سپتیک تانک بیش تر در جاهایی که فضای مناسبی وجود ندارد استفاده می شود و این نوع از سپتیک تانک ها مقرون به صرفه ترین و پرکابرترین سپتیک تانک ها محسوب می شود همچنین این نوع از سپتیک عایق بوده و از درز فاضلاب به بیرون جلوگیری می کند. این نوع از سپتیک تانک مناسب ترین سپتیک تانک برای استفاده در شهر اصفهان است.

سپتیک تانک پلی اتیلن

این نوع از سپتیک تانک ها، دو جداره هستند و فاضلاب را قبل از این که وارد چاه جذبی شوند تصفیه می کند. سپتیک تانک پلی اتیلنی بهترین نوع سپتیک تانک های موجود در بازار هستند که ۶۳ درصد از فاضلاب را تصفیه می کنند و احتمال گرفتگی چاه را به صفر می رساند.

این نوع از سپتیک تانک مقرون به صرفه هستند و هزینه نگهداری و نصب آن بسیار پایین است. همچنین این نوع از سپتیک تانک ها به دلیل جنس مرغوب آن ها نیازی به آب بندی و عایق بندی ندارند و برای استفاده در شهر های پر آب مثل شهر اصفهان بسیار مناسب هستند

قیمت سپتیک تانک در اصفهان

قیمت سپتیک تانک در اصفهان

قیمت های سپتیک تانک ها نسبت به حجم و جنس سپتیک تانک ها متغییر است به عنوان مثال سپتیک تانک هایی که حجم زیادی دارند و فاضلاب بیش تری را در خود جای می دهند قیمت بیش تری دارند نوع دیگر تعیین قیمت سپتیک تانک نوع جنس  سپتیک تانک است در این قسمت از مقاله به بررسی قیمت انواع سپتیک تانک در شهر اصفهان نسبت به متریال ساخته شده در آن خواهیم پرداخت:

  • سپتیک تانک بتنی: سپتیک تانک های بتنی به دلیل سنگین بودن و سخت بودن جابجایی آن ها هزینه بر است و در ساختار این نوع از سپتیک تانک ها از بتن ضد سولفات و سیمان تیپ ۵ استفاده شده است اما در کل این نوع از سپتیک تانک ها مقرون به صرفه هستند.
  • سپتیک تانک های فایبر گلاس: سپتیک تانک های فایبر گلاس جزء سپتیک تانک هایی هستند که به راحتی نصب می شود و در مکان هایی که فضای کمی دارد کاربرد بسیار زیادی دارد و دارای کارایی بسیار زیادی است به همین دلیل این سپتیک تانک ها بسیار گران قیمت است
  • سپتیک تانک های پلی اتیلنی:سپتیک تانک هایی هستند که بیش ترین کارایی بین سپتیک تانک ها را دارند و فاضلاب را تا ۷۰ درصد تصفیه می کنند همچنین با این که جزء سپتیک تانک های با قیمت خوب و مقرون به صرفه است اما جنس بسیار عالی این سپتیک تانک ها باعث شده است که در برابر فشار و خوردگی مقاومت کنند و جزء سپتیک تانک های پر مصرف بازار باشند.

فروش سپتیک تانک در اصفهان

شرکت مهندسی فراب صنعت با تکیه بر دانش فنی روز دنیا با سابقه ایی بالغ بر یک دهه حضور در زمینه تخصصی مهندسی تصفیه آب و فاضلاب و استفاده از فناوری های نوین فعالیت خود را بر امور طراحی و مهندسی و ساخت متمرکز نموده است. و پروژه ها و محصولات خود را در تمام شهر های ایران نصب و اجرا می کند

اگر شما هم به دنبال سفارش سپتیک تانک در اصفهان هستید می توانید با مشاروان ما در شرکت فراب صنعت تماس گرفته و مشاوره رایگان دریافت کنید.