پکیچ تصفیه فاضلاب سپتیک تانک برای دامداران

با افزایش جمعیت انسان ها و در کنار آن افزایش نیاز به تولید غذا در انسان ها، دامداری های سنتی به سرعت جای خود را به دامداران صنعتی دادند که باعث شد دامداری به یکی از پر سود ترین و بهترین صنایع دنیا تبدیل شده است و کشور ایران نیز از این قائله مستثنی نیست.

با پیشرفت صنعت دامپروری فاضلاب تولید شده این صنعت هم افزایش یافته است به همین دلیل شرکت فرآب صنعت به تولید پکیچ ها تصفیه فاضلاب و سپتیک تانک برای صنعت دامداری پرداخته است در این مقاله به بررسی پکیچ ها تصفیه فاضلاب و سپتیک تانک های دامداری خواهیم پرداخت.

پکیچ های تصفیه فاضلاب برای دامداران

فاضلاب ها با توجه به تاثیرات منفی که بر روی طبیعت می گذارند باید تصفیه شوند همچنین باید آب استفاده شده توسط دامداران تفصیه شود به همین دلیل باید دامداران از پکیچ های تصفیه فاضلاب صنعتی نیز استفاده بکنند تا از فاضلاب تصفیه شده دوباره استفاده کنند تا در مصرف آب صرفه جویی کنند.

پکیچ های تصفیه فاضلاب دامداری زیر مجوعه پیکچ های تصفیه فاضلاب صنعتی است که به دلیل وجو نیتروژن زیاد و میکرو ارگانیسم از اهمیت بسیاری برخوردار است. همچنین می توان از پساب خروجی این نوع از فاضلاب ها در صنعت باغداری و کشاورزی استفاده کرد.

بهترین سیستم تصفیه فاضلاب برای دامداران سپتیک تانک های پلی اتیلنی هستند. متخصصین ما در شرکت فرآب صنعت به شما توصیه می کنند برای تصفیه فاضلاب دامداری از سپتیک تانک های پلی اتیلنی استفاده کنید.

سپتیک تانک مناسب برای دامداران

سپتیک تانک مناسب برای دامداران

 سپتیک تانک یکی از اساسی ترین و مهم ترین بخش ها در سیستم تصفیه فاضلاب است  که در پروژه های عمرانی، کارخانه ها، مجتمع های تفریحی و مسکونی و  دامداری ها مورد استفاده قرار می گیرد. سپتیک تانک مخزنی است که طی طراحی خاصی که دارد فاضلاب جامد را در خود نگه می دارد و از طریق فعالیت باکتری های بی هوازی تبدیل به مایع و گاز متان می کند و فاضلاب مایع را بعد از چربی گیری به چاه جذبی انتقال می دهد در این بخش به معرفی کاربردی ترین نوع سپتیک تانک ها در بخش دامداری خواهیم پرداخت.

سپتیک تانک پلی اتیلنی مناسب برای دامداری

همانطور که گفتیم متخخصین شرکت فرآب صنعت به کسانی که قصد خرید سپتیک برای استفاده در صنعت دامداری را دارند توصیه می کند از سپتیک تانک پلی اتیلنی  استفاده کنند زیرا سپتیک تانک های پلی اتیلنی بیش تر میزان تصفیه در بین بقیه سپتیک تانک ها را دارد و همین باعث می شود از فاضلاب تصفیه شده برای آبیاری باغات استفاده شود.

از مزایای دیگر سپتیک تانک های پلی اتیلنی می توان به سبک بودن، نصب آسان، مقاومت در برابر خوردگی و زلزله اشاره کرد.

سپتیک تانک های بتنی

سپتیک تانک های بتنی یا به صورت پیش ساخته تولید می شوند و سپس به مجل پروژه انتقال می یابند یا در محل پروژه ساخته شده و بتن ریزی می شود از مزایای سپتیک تانک بتنی می توان به مستحکم بودن آن ها و عایق بندی بسیار خوب آن ها توسط کادر مجرب شرکت فرآب صنعت اشاره کرد

سپتیک تانک های فایبر گلاس

سپتیک تانک های فایبر گلاس

با افزایش تکنولوزی سپتیک تانک های فایبر گلاس جای سپتیک تانک های فلزی را گرفته اند به طوریکه این نوع از سپتیک تانک ها منسوخ شدند همچنین از بزرگترین مزیت های سپتیک تانک های فایبر گلاس می توان به قیمت ارزان و مقرون به صرفه آن ها اشاره کرد

همچنین در پروژه هایی که امکان دسترسی و انتقال حجم بزرگ سپتیک تانک به محل مورد نظر غیر ممکن باشد، با انتقال پنل ها و اجرای عملیات نصب در محل سپتیک تانک فایبرگلاس شرکت فرآب صنعت این مشکل نیز حل گردد.

کلام آخر

استفاده از سپتیک تانک و سیستم های تصفیه فاضلاب در صنعت دامداری یکی الزامی ترین کار ها است تا علاوه بر این که در مصرف آب صرفه جویی شود به محیط زیست نیز صدمه نرسد.

شما می توانید انواع سیستم های تصفیه فاضلاب و سپتیک تانک مناسب برای صنعت دامداری را از شرکت فرآب صنعت سفارش دهید.