فروش سپتیک تانک در هشتگرد

همه ما می دانیم که مسئله سلامت فردی و اجتماعی یکی از شایع ترین و مهم ترین دغدغه ها انسان در طول زندگی بوده است به عنوان مثال: در گذشته فاضلاب های ایجاد شده در قسمت های شهری، صنعتی و بهداشتی به رودخانه ها تخلیه می شد، که یکی از خطرناک ترین عوامل در گسترش بیماری ها و انتقال بیماری ها و به دنبال آن از دست دادن جان انسان ها بود. اما امروزه راه حل هایی برای این مسئله به وجود است که یکی از ساده ترین راه حل ها استفاده از سپتیک تانک است.

سپتیک تانک ساده ترین و پرکاربردترین واحد در تصفیه فاضلاب به ویژه در مورد فاضلاب بهداشتی انسان است مخزن سپتیک تانک مخزنی است که در آن فاضلاب از طریق فرایندهایی مانند ته نشینی، شناورسازی و تصفیه بیولوژیکی تصفیه می شود سپتیک تانک ها به صورت گسترده در واحدهای مسکونی و ویلایی، مجتمع های مسکونی و اداری، کارگاه های ساختمانی، تاسیسات صنعتی و تولیدی، هتل ها، رستوران ها و مجتمع های تفریحی و ورزشی و مراکز بهداشتی و درمانی استفاده می شوند.

انواع سپتیک تانک

انواع سپتیک تانک

سپتیک تانک ها از لحاظ کاربرد به انواع زیر تقسیم می شود:

سپتیک تانک ها از لحاظ جنس بدنه سپتیک تانک به انواع آجری، کامپوزیت، فایبر گلاس و بتنی تقسیم شده اند که در قسمت های فاضلاب های اداری، کارگاه های ساختمانی، مجتمع های تفریحی و پاساژ ها، پارک ها، و مکان های آموزشی، صنعتی و …. کاربرد دارند

اما سپتیک پلی اتیلن از لحاظ کیفیت و ضخامت دیوار به دو نوع تقسیم می شوند که عبارتند از:

  • سپتیک تانک پلی اتیلن تک جداره
  • سپتیک تانک پلی اییلن دوجداره

شرایط نگه داری سپتیک تانک و بالا بردن راندمان سپتیک تانک

یکی از مهم ترین موضوع هایی که باید بعد از نصب سپتیک تانک به آن اهمیت دهیم و به رعایت آن بپردازیم نحوه استفاده از سپتیک تانک و بالا بردن کارایی مخزن سپتیک تانک است در این قسمت از مقاله به بررسی مواردی که در هنگام استفاده از سپتیک تانک باید آن ها را رعایت کرد خواهیم پرداخت:

  • برای هدایت بوی بد به بالاترین نقطه ساختمان از مخزن سپتیک از وسیله به نام ونت باید استفاده شود اگر این مورد انجام نگیرد مخزن سپتیک تانک منفجر می شود. (راهی برای خروج گاز های ایجاد شده توسط سپتیک تانک ایجاد شود)
  • برای بالا بردن راندمان کاری سپتیک تانک از ریختن موادی که باعث از بین رفتن باکتری های بی هوازی می شود جلوگیری کنید این مواد شامل مواد شوینده، وایتکس و … می شود دلیل این کار این است که سپتیک تانک به وسیله باکتری های بی هوازی فاضلاب را تصفیه می کند و از بین بردن این این باکتری ها بعث می شود فاضلاب تصفیه نشود.

اجزای تشکیل دهنده سپتیک تانک

اجزای تشکیل دهنده سپتیک تانک

اجزای تسکیل دهنده سپتیک تانک ها شامل موارد زیر می شود:

  • سیستم ورودی برای فاضلاب که شامل یک لوله و بافل می شود
  • مخزن اولیه سپتیک تانک که ۶۰ الی ۷۰ درصد حجم سپتیک تانک را شامل می شود و فاضلاب در این قسمت از سپتیک تانک توسط باکتری های بی هوازی تصفیه می شود.
  • مخزن زلال سازی سپتیک تانک که حدودا ۳۰ درصد از سپتیک را شامل می شود و در این قسمت فاضلابی که عاری از مواد جامد است در این قسمت نگهداری می شود
  • محل خروج گاز ها که از شامل مجرایی می شود که گاز های تولید شده از فرآینده بی هوازی در تصفیه فاضلاب را خارج می کند.
  • سیستم خروجی فاضلاب که شامل یک لوله و یک بافل است.

خرید سپتیک تانک در هشتگرد

شهر جدید هشتگرد یا همان نوین شهر یکی از شهر های استان البرز است که در سال ۱۳۶۶ بنا نهاده شده است و در بخش های مرکزی شهرستان ساوجبلاق قرار گرفته است. این شهر جدید پتانسیل بالایی در استفاده از انواع سپتیک تانک ها در زیر ساخت های خود دارد مانند سپتیک تانک های بتنی در مراکز تفریحی و کارگاه های ساختمانی و سپتیک تانک های پلی اتیلن در مجتمع های مسکونی و ویلا ها. اگر شما در شهر زیبای هشتگرد سکونت دارید می توانید به راحتی از شرکت فرآب صنعت سپتیک تانک مورد نیاز خود را سفارش دهید و آن را در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید.