فروش سپتیک تانک در آمل

تصفیه فاضلاب یکی از چالش هایی بود که انسان از ابتدا با آن رو به رو بود و همیشه سعی در حذف آلاینده های شیمیایی موجود در پساب های مراکز تجاری و مسکونی داشت است با تصفیه فاضلاب های شهری می توان از فاضلاب تصفیه شده برای مصارف کشاورزی استفاده کرد. یکی از راه های تصفیه فاضلاب های شهری و صنعتی سپتیک تانک ها هستند.

این مخازن که از مواد مختلفی مانند بتن، پلی اتیلن و فایبر گلاس ساخته می شود و تصفیه اولیه و مقدماتی فاضلاب ها را  بر عهده دارند در این مقاله به بررسی سپتیک تانک ها در شهر آمل خواهیم پرداخت.

سپتیک تانک

سپتیک تانک

سپتیک تانک مخازن تصفیه اولیه فاضلاب ها هستند که بیش تر در مکان هایی که به سیستم فاضلاب شهری دسترسی ندارند استفاده می شود این مخازن عمدتا از جنس پلی اتیلن، بتن و فایبر گلاس ساخته می شوند که هر یک از سپتیک ها  دارای دو مخزن داخل خود هستند که توسط واکنش های بی هوازی باکتریایی تصفیه می کنند.

بعد از تصفیه فاضلاب چربی ها و مواد جامد در فاضلاب درون مخزن اولیه سپتیک تانک باقی می مانند و پساب تصفیه شده به مخزن زلال شونده تخلیه می شود و پس از چندین سال استفاده از سپتیک تانک، لجن های فاضلابی در مخزن سپتیک تانک انباشته می شوند که باید از مخزن خارج شوند.

انواع سپتیک تانک

سپتیک تانک ها را بر اساس جنس آن به انواع مختلفی تقسیم می کنند اما با توجه به اینکه جنس سپتیک تانک ها با یکدیگر متفاوت است روش تصفیه آن ها با یکدیگر مشابه است در این قسمت از مقاله به بررسی انواع سپتیک تانک های ساخته شده توسط شرکت فرآب صنعت خواهیم پرداخت.

سپتیک تانک های بتنی

سپتیک تانک های بتنی

یکی از انواع سپتیک تانک که در شرکت فرآب صنعت نیز تولید می شود سپتیک تانک بتنی هستند این سپتیک تانک ها با قیمتی بسیار مناسب در حال عرضه به بازار هستند. این نوع از سپتیک تانک ها بر اساس سفارش و نیاز مشتری در سایز های مختلف ساخته می شود و به تمام ایران ارسال می شود.

متریال به کار رفته در ساخت سپتیک تانک های بتنی شرکت فرآب صنعت بسیار با کیفیت بوده و از سیمان تیپ ۵ ضد سولفات در ساخت آن استفاده شده است همچنین در پوشش خارجی این سپتیک تانک از ایزوگام و در پوشش داخلی آن از ایزوسیل استفاده شده است.

از مزایای استفاده از سپتیک تانک های بتنی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. ارزان بودن سپتیک تانک های بتنی
  2. سرعت بالا در نصب و اجرای آن
  3. قابل نصب در هر نوع زمینی
  4. عدم نیاز به رسیدگی و سرویس

سپتیک تانک های فایبر گلاس

سپتیک تانک های فایبر گلاس

یکی از کاربردی ترین و پر فروش ترین محصولات شرکت فرآب صنعت، سپتیک تانک فایبر گلس این شرکت هستند. محصولات فایبر گلاسی به دلیل مقاومت و ماندگاری بالا روز به روز جای محصولات فلزی را می گیرند و ما افتخار می کنیم که برای اولین بار در ایران سپتیک تانک های فایبر گلاس بر اساس استاندارد های جهانی GRP و FRP تولید می کنیم.

از مزایای سپتیک تانک های فایبر گلاس می توان به آسان بودن نصب آن در هر پروژه اشاره کرد به عنوان مثال انتقال سپتیک تانک بتنی و فایبر گلاس با حجم بزرگ به یک پروژه غیر ممکن است اما می توان با انتقال پنل های فایبر گلاس به راحتی سپتیک تانک را در محل نصب کرد.

از دیگر مزایای سپتیک تانک های فایبر گلاس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. مقاومت بالا در برابر پوسیدگی
  2. عمر طولانی تر سپتیک تانک های بتنی و پلی اتیلن
  3. حفظ حرارت ناشی از فعالیت باکتری های بی هوازی
  4. دارای گارانتی
  5. بدون نیاز به رسیدگی و تعمیر

سپتیک تانک های پلی اتیلن

سپتیک تانک های پلی اتیلن یکی از بهترین و کامل ترین سپتیک تانک های شرکت فارآب صنعت هستند این ۶۰ درصد از آلود گی فاضلاب ها را تصفیه می کنند و از گرفتگی چاه جلوگیری می کنند همچنین مخازن سپتیک تانک پلی اتیلنی دو جداره هستند که باعث می شود فاضلاب بهتر تصفیه شود.

از مزایای سپتیک تانک های پلی اتیلن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. دارای استحکام بسیار بالا
  2. حمل و نقل آسان
  3. مقاوم در برابر زلزله
  4. استفاده از پوشش UV  در بدنه ی خارجی و داخلی سپتیک تانک
  5. طراحی در سایز ها و اندازه های دلخواه مشتری
  6. تصفیه دائم

فروش سپتیک تانک در آمل

شهر آمل یکی از شهر های استان مازنداران است که دارای طبیعت و پوشش گیاهی بسیار زیادی است همچنین شهر آمل دارای رود ها و آب های زیر زمینی بسیاری است که استفاده از سپتیک تانک می تواند از آلودگی های آب های زیر زمینی، جنگل ها و رود های شهر آمل جلوگیری کند.

همچنین اختلاف دمایی شب ها و روز ها در شهر آمل به دلیل جنگلی بودن منطقه بسیار کم است به همین دلیل می توانید از هر نوع سپتیک تانکی در این شهر استفاده کنید.

شرکت فرآب صنعت با تکیه بر دانش و تجربه ده ساله ی خود  در زمینه تولید سپتیک تانک و شبکه های فاضلابی به ارائه بهترین سپتیک تانک های با کیفیت می پردازد شما می توانید برای خرید سپتیک تانک از شهر آمل و سراسر ایران با ما تماس بگیرید.