فروش سپتیک تانک در تبریز

سپتیک تانک ها دستگاه هایی هستند که با استفاده از آن می توان فاضلاب های منطاق مسکونی، کارخانه ها و مراکز بهداشتی را به قدری تصفیه کرد که زمانی که فاضلاب داخل چاه می رود باعث مسدود شدن چاه نشود در این مقاله به بررسی مزایا و کاربرد های سپتیک تانک و فروش آن در تبریز خواهیم پرداخت.

کاربرد های سپتیک تانک

امروزه فاضلاب مجتمع های مسکونی، اداری، تجاری، صنعتی و دیگر در حال حاضر به قدری زیاد است که چاه های جذبی و باکتری های غیر هوازی موجود در آن زمان کافی برای تجزیه فاضلاب را ندارند. بر اساس تحقیقات دانشمندان و محیط بانان، دستگاهی به نام سپتیک تانک اختراع و به انسان معرفی شد همچنین ساختار اصلی یک سپتیک تانک انتقال همه مواد جامد از فاضلاب به داخل سپتیک تانک و ارائه مایع کدر و بدبو است.

سپتیک تانک چیکار انجام می دهد؟

سپتیک تانک چه کار انجام می دهد؟

سپتیک تانک، فاضلاب جامد ساختمان ها و مجتمع های آپارتمانی، ساختمانهای اداری، کارخانه ها، مراکز بهداشتی و همه منابع تولید کننده فاضلاب با BOD5  کمتر از ۲۵۰  را جمع آوری کرده و فضا و شرایط را برای ایجاد واکنشهای شیمیایی فراهم می کند. ساختار فاضلاب را حل می کند، در نتیجه در فاضلاب در چاه جذبی با قدرت جذب بیش تر جذب می شود.

در واقع هر نوع از سپتیک تانک ها مانند: سپتیک تانک های بتنی، سپتیک تانک های پلی اتیلن، سپتیک تانک های فایبرگلاس و حتی سپتیک تانک های سنگی از مسدود شدن چاه های جذب جلوگیری کرده و از انتشار فاضلاب میکروبی به آب زیرزمینی جلوگیری می کند.

سپتیک تانک است که بهترین کار را برای کاهش سطح آلودگی تا ۶۰  درصد انجام می دهد، اما نکته مهم در مورد سپتیک تانک این است که از یک سو، سطح آلودگی میکروبی و بوی بد ناشی از فعالیت باکتری های بی هوازی و واکنشهای شیمیایی ایجاد می کند. از طرف دیگر گاز متان و دی اکسید گوگرد پس از استفاده از سپتیک تانک فاضلاب از بین می رود.

شرایط نگهداری سپتیک تانک

شرایط نگهداری سپتک تانک

از مهم ترین مواردی که پس از نصب و راه اندازی سپتیک تانک باید مورد توجه قرار گیرد نحوه استفاده و افزایش کارایی سپتیک تانک است. مواردی که هنگام استفاده از سپتیک تانک باید در نظر داشته باشید در این قسمت به شما بیان خواهیم کرد.

  1. برای هدایت بوی تعفن به بالاترین نقطه ساختمان از مخزن سپتیک حتما در نظر داشته باشید و از ونت استفاده کنید اگر این مورد رعایت نشود، سپتیک تانک می تواند منفجر می شود.
  2. از پساب سپتیک تانک به هیچ وجه نمی توان برای آبیاری فضاهای سبز روی زمین استفاده کرد. توجه داشته باشید که می توانید از شبکه فاضلاب سپتیک تانک و زهکشی در زیر زمین می توان برای آبیاری ریشه درختان از طریق شبکه فاضلاب زیرزمین استفاده کنید.از این روش در اکثر کشورهای اروپایی پس از نصب سپتیک تانک مورد استفاده می کنند.
  3. برای کار آمد تر ساختن سپتیک تانک، برای جلوگیری از، از بین رفتن باکتری های بی هوازی که فاضلاب را تصفیه می کنند از ریختن شوینده های ضد باکتری، و مواد شونیده دیگر امتناع کنید.

بیشتر بخوانیدنصب و راه اندازی سپتیک تانک پلی اتیلن

فروش سپتیک تانک در تبریز

تبریز یکی از شهر های زیبای ایران در استان آذربایجان شرقی است که در دارای هوای سرد و کوهستانی است در این شهر می توان از هر نوع سپتیک تانکی برای تصفیه فاضلاب مناطق مسکونی، ادارات، مناطق صنعتی و کارخاناه ها و مراکز بهداشتی و بیمارستان استفاده کرد همچنین می توانید با تماس با مشاوران ما در شرکت فرآب صنعت درباره ی نوع سپتیک تانکی که برای شما لازم است مشاوره دریافت کنید همچنین اگر در شهر تبریز هستید می توانید با سفارش سپتیک تانک خود از شرکت فرآب صنعت آن را در محل پروژه همراه با نصب آن تحویل بگیرید.