فروش سپتیک تانک در کرج
2/5 - (1 امتیاز)

سپتیک تانک مخزنی است که در فرایند تصفیه و تجزیه فاظلاب به عنوان یک متعادل ساز عمل می کند  با جلوگیری از جریان فاظلاب و تبدیل آن به جریان آرام باعث تغییر رنگ فاظلاب شده و رنگ لجن فاظلاب را به رنگ سیاه تبدیل می کند همچنین سپتیک تانک گاز هایی که فاظلاب تولید می کند مانند سولفید هیدروژن را از محیط خارج کرده و حتی در هنگام باز کردن درب مخزن سپتیک تاک بوی بدی را احساس نمی کنید و با گذشت زمان و کهنه شدن لجن و فاظلاب میزان این بو به کم ترین میزان خود می رسد.

در مکان ها و پروژه هایی که دفع فاظلاب از مشکلات بزرگ محسوب می شود  می توان با صرف هزینه ی کم تر از سپتیک تانک به ویژه سپتیک تانک های پلی اتن در پروژه ها استفاده کرد.

از برتری های سپتیک تانک پلی اتیلن نسبت به سپتیک تانک های دیگر می توان به حمل و نقل آسان، نصب و راه اندازی راحت با هزینه های کم اشاره کرد همچنین از مزیت های مهم سپتیک های پلی اتن ساخت یکتکه ان محصول است که در ظرفیت بالای ۱۰۰۰۰ لیتر ساخته می شود و این مخازن مقاومت بالایی در برابر خوردگی حاصل از فاظلاب و لجن را دارا است.

اجزای مهم در سپتیک تانک ها

اجزای تشکیل دهنده سپتیک تانک

  • از اجزای اصلی در سپتیک تانک می توان به سیستم ورودی فاضلاب که شامل لوله و میانگیر ورودی است
  • قسمت بعدی در سپتیک تانک که که بیش ترین حجم از سپتیک تانک را شامل می شود مخزن اولیه سپتیک است که ۶۰ الی ۷۰ درصد مخزن را شامل می شود.
  • دیوار جدا کننده از ورود لجن، چربی و روغن های شناور شده به داخل مخزن زلال کننده جلوگیری می کند
  • مخزن زلال سازی ۳۰ درصد از کل حجم سپتیک تانک ها را شامل ی شود در این مخزن فاظلاب به صورت تصفیه شده و عاری از مواد شناور و قابل ته نشین است.
  • در سپتیک تانک مجرایی تعبیه شده است که از طریق آن گاز های تولید شده از فاظلاب از آن مجرا خارج می شوند که این گاز ها عمدتا متان هستند.
  • سیستم خروجی فاظلاب هم که شامل یک لوله و یک بافل است

در فرایند تصفیه فاظلاب در سپتیک تانک ها از  فرایند های تصفیه بیولوژیکی هم استفاده می کنند که در آن از لجن فعال و دیگر مواد بیولوژیکی به کار می برند.

سپتیک تانک های پلی اتن در حجم ها ۲ تا ۱۵۰ متر مکعب  به صورت دفنی و غیر دفنی تولید می شوند این سیستم می تواند فاظلاب مجتمع های مسکونی، اداری، تجاری و .. را تا ۶۳ درصد تصفیه کند و مقدمات سر ریز شدن به چاه جذبی را فراهم می کند که این فرایند به صورت ته نشینی، شناور سازی و بیولوژیکی اتفاق می افتد.

فروش انواع سپتیک تانک در کرج

در این مطلب در مورد سپتیک تانک و اهمیت آن صحبت کردیم اگر به دنبال یک شرکت معتبر در زمینه ساخت انواع سپتیک تانک هستید و  اگر در شهر کرج هستید و به فکر خرید سپتیک تانک هستید می توانید سپتیک تانک های خودر را از شرکت فرآب صنعت تهیه کنید. برای مشاوره رایگان با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.