سپتیک تانک ساده ترین و پرکاربردترین واحد در تصفیه فاضلاب به ویژه در مورد فاضلاب بهداشتی، انسانی و صنعتی است. در مخزن سپتیک، فاضلاب از طریق فرایندهایی مانند ته نشینی، شناورسازی و تصفیه بیولوژیکی تصفیه می شود. سپتیک تانک ها سه نوع دارند

از سپتیک تانک ها به طور گسترده در واحدهای مسکونی و ویلایی، مجتمع های مسکونی و اداری، کارگاه های ساختمانی، تاسیسات صنعتی و تولیدی، هتل ها، رستوران ها و مجتمع های تفریحی و ورزشی استفاده می شود.

سپتیک تانک های شرکت فرآب صنعت با متریال بسیار با کیفیتی ساخته شده است که در هر آب و هوایی مخصوصا آب و هوای گرم و خشک مانند آب و هوای شهر یزد قابل استفاده است همچنین این سپتیک تانک ها کارایی خود را در این نوع آب و هوا از دست نمی دهند و به بهترین نحو کار خود را انجام می دهند.

طول عمر مفید سپتیک تانک

 

سپتیک تانک های بتنی که از متریال با کیفیت در ساخت آن استفاده شده است طول عمر حداقل ۱۰ سال را دارند اما بسیاری از شرکت های سود جو از متریال بی کیفت استفاده می کنند و در کنار آن طراحی غیر مهندسی آن باعث شده طول عمر سپتک تانک های بتنی به ۲ الی ۳ سال کاهش می یابد.

سپتیک تانک های استیل ۲۰ الی ۳۰ سال عمر دارند اما به دلیل گران بودن متریال این مواد در شرکت فرآب صنعت از این نوع سپتیک تانک ساخته نمی شود و شرکت هایی این نوع سپتیک تانک ها تولید می کنند جنس سپتیک تانک هایشان بسیار پایین است.

اما سپتیک تانک ها با جنس پلی اتن طول عمر ۳۰ الی ۴۰ سال را دارند و با رسیدگی به آن و انجام کار هایی مانند تخلیه منظم و صرفه جوی در مصرف آب عمر سیستم سپتیک تانک خود را به ۵۰ سال برسانید.

مزایای استفاده از سپتیک فرآب صنعت

از مزایای استفاده از سپتیک تانک فرآب صنعت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. آب بندی بسیار حرفه ای برای جلوگیری از انتشار آلودگی
  2. سرعت بالا در ساخت و نصب
  3. امکان دفن در زیر زمین با انتقال ثقلی فاظلاب به سپتیک تانک و جلوگیری از اشغال فضا
  4. سبکی سپتیک تانک های پلی اتنی و فایبر گلاسی
  5. گارانتی ۵۰ ساله برای سپتیک تانک های پلی اتنی و ۱۰ ساله برای سپتیک تانک های بتنی

 تصفیه فاضلاب در آب و هوای گرم و خشک

تصفیه فاضلاب در مناطق آب و هوای گرم و خشک مانند آب و هوای شهر یزد به دلیل درجه حرارت بالا و تبخیر زیاد بسیار سخت است استفاده از سپتیک تانک با متریال بالا در تصفیه فاضلاب از راندمان  بالاتری برخوردار است و نتایج قابل قبولی را ارائه کرده است

در تحقیقاتی که در این باره انجام شده است سیستم های تصفیه فاضلاب معمولی در مناطق دارای آب و هوای گرم و خشک در جهان و به ویژه در ایران و پس از تعیین پارامترهای موثر در انتخاب سیستم تصفیه مناسب فاضلاب با استفاده از روش AHP و بر اساس مدل مقایسه زوجی، اولویت های استخراج و تعیین وزن نهایی گزینه ها ، تصفیه خانه های قبلی فاضلاب مقایسه شده و نتیجه مطلوب انتخاب می شود. نتیجه این مدل نشان می دهد که سیستم ترکیبی بی هوازی بهترین روش درمان در مناطق گرم و خشک است.

خرید سپتیک تانک در یزد

شما می توانید انواع سپتیک تانک ها را با قیمت مناسب و کیفیت و متریال بسیار بالا مخصوص آب و هوای گرم و خشک مانند: آب و هوای شهر یزد تهیه کنید همچنین می توانید برای دریافت مشاوره در مورد خرید سیستم تانک با مشاوران ما در شرکت فرآب صنعت تماس بگیرید و  مشاوره ی رایگان دریافت کنید.