فروش و اجرای سپتیک تانک در رامسر
5/5 - (1 امتیاز)

در زبان ساده سپتیک تانک به سیستمی گفته می شود که فاضلاب های واحد های مسکونی، اداری، صنعتی و بهداشتی را را تصفیه می کند و فاضلاب تصفیه شده را به سمت چاه جذبی فاضلاب هدایت می کند و از گرفتگی چاه های جذبی جلوگیری می کند. در این مقاله به به بررسی فروش و اجرای سپتیک تانک در رامسر خواهیم پرداخت.

سپتیک تانک در رامسر

سپتیک تانک در رامسر

رامسر شهری در شمال ایران با جمعیت ۷۰ هزار نفری در استان مازندران قرار دارد که آب و هوای بارانی و معتدل خزری دارد. این یکی از شهر های پر آب ایران با طبیعت بسیار بکر و دست نخورده است که اگر فاضلاب تصفیه نشده با آب های زیر زمینی این شهر ادغام شود. باعث آلودگی طبیعت این منطقه ی زیبا می شود.

به همین دلیل به شما توصیه می کنیم که اگر در در شهر رامسر سکونت دارید و به شبکه ی فاضلاب دسترسی ندارید حتما از سپتیک تانک برای تصفیه فاضلاب خود استفاده کنید تا شما باعث آلودگی محیط زیست و طبیعت زیبای شهر خود نشوید. شرکت فرآب صنعت با داشتن بیش از ۱۰ سال سابقه در زمینه تصفیه فاضلاب و ساخت سپتیک تانک، می تواند انواع سپتیک تانک های بتنی، پلی اتیلن و فایبرگلاس در شهر رامسر را تهیه کنید.

انواع سپتیک تانک مناسب برای شهر رامسر

انواع سپتیک تانک مناسب برای شهر رامسر

در این قسمت از مقاله به بررسی انواع سپتیک تانک که برای نصب و اجرا در شهر رامسر خواهیم پرداخت.

سپتیک تانک های بتنی

یکی از محصولا شرکت فرآب صنعت سپتیک تانک های بتنی هستند که با بتن مسلح و سیمان تیپ ۵ ساخته می شود که با قیمتی بسیار مناسب به فروش می رسد. متریال به کار رفته در این نوع از سپتیک ها ضد سولفات است که مانع خوردگی بتن توسط مواد اسیدی و شیمیایی موجود در فاضلاب می شود و پوشش داخلی سپتیک تانک های بتنی کاملا ایزوله ساخته می شود و پوشش خارجی آن با ایزوگام پوشش داده می شود تا فاضلاب به بیرون نشت نکند و باعث آلودگی محیط زیست نشود.

سپتیک تانک های پلی اتیلن

از محصولات  کاربردی شرکت فرآب صنعت می توان به سپتیک تانک های پلی اتیلنی اشاره کرد که دارای یک مخزن دو جداره هستند که فاضلاب را قبل از ورود به چاه جذبی به خوبی تصفیه می کنند. این سپتیک تانک ها کامل ترین و بهترین نوع سپتیک تانک پلی اتیلن شرکت فراب صنعت است که بیش از ۶۳ درصد فاضلاب را تصفیه می کند و از گرفتگی چاه های جذبی جلوگیری می کند. بهترین نوع سپتیک تانک برای شهر رامسر سپتیک تانک های پلی اتیلنی هستند.

سپتیک تانک های فایبر گلاس

محصولات فایبر گلاسی شرکت فرآب صنعت نوعی انبار سر پوشیده هستند که به تصفیه فاضلاب های خانگی، بهداشتی، صنعتی و … می پردازد این نوع از سپتیک تانک فایبر گلاس بسیار مقرون به صرفه هستند و برای مکان هایی که امکان دسترسی به شبکه فاضلاب وجود ندارد بسیار مناسب هستند همچنین سپتیک تانک های فایبر گلاس مناسب برای مکان هایی است که با مشکل کمبود جا مواجه هستند.

چگونه در رامسر کارایی سپتیک تانک را بالا ببریم

در این قسمت از مقاله به راه هایی اشاره خواهیم کرد باعث بالا رفتن راندمان و کارایی سپتیک تانک در شهر رامسر می شود.

  • از مهم ترین کار هایی که بعد از نصب سپتیک باید برای بالا بردن کارایی سپتیک تانک انجام دهیم نصب یک ونت هدایت کننده گاز است تا گاز های تولید شده توسط فرایند تصفیه فاضلاب از مخزن سپتیک تانک خارج شوند و با این کار از انفجار سپتیک تانک جلوگیری می کنید
  • فاضلاب تصفیه شده توسط سپتیک تانک مناسب برای آبیاری گیاهان نیست اما می توانید با زهکشی در زیر زمین و هدایت فاضلاب تصفیه شده به زیر زمین ریشه های درختان را تصفیه کنید. این کار در کشور های اروپایی بسیار مرسوم است.
  • برای بالا بردن کارایی سپتیک تانک ها و تصفیه بهتر فاضلاب توسط سپتیک تانک از ریختن هر گونه مواد شوینده باکتریال و …. به داخل سپتیک تانک جلوگیری کنید زیرا باعث نابود شدن باکتری های بی هوازی درون سپتیک تانک می شود و دیگر باکتری وجود ندارد که فاضلاب را تصفیه کند.

خرید سپتیک تانک در رامسر

استفاده سپتیک تانک ها یکی از بهترین و آسان ترین روش های تصفیه فاضلاب هستند مخصوصا در جاهایی که به لوله کشی فاضلاب دسترسی وجود ندارد همچنین این سیستم ها از آلودگی محیط زیست جلوگیری می کند اگر شما در شهر رامسر سکونت دارید می توانید انواع سپتیک تانک را از شرکت فرآب صنعت سفارش داده و در محل پروژه آن ها را تصفیه کنید.