فروش و اجرای سپتیک تانک در نوشهر
5/5 - (3 امتیاز)

یکی از ساده ترین و آسان ترین راه تصفیه فاضلاب استفاده از سپتیک تانک ها در سیستم ها فاضلاب است به ویژه در رستوران ها، مجتمع مسکونی، مراکز بهداشتی و … است از این سیستم در در جاهایی استفاده می کنند که به سیستم لوله کشی فاضلاب دسترسی وجود ندارد همچنین سپتیک تانک ها باعث می شود تا فاضلاب تصفیه شده و آلاینده های موجود در فاضلاب باعث آلودگی محیط زیست نشود.

در این مقاله به بررسی فروش و اجرای سپتیک تانک در نوشهر خواهیم پرداخت.

فروش سپتیک تانک در نوشهر

فروش سپتیک تانک در نوشهر

نوشهر یکی از شهر های استان مازندران است که حدود ۵۰ هزار نفر جمعیت دارد و از مهم ترین شهر های این استان محسوب می شود این شهر دارای آب و هوای بارانی است. نوشهر یکی از شهر های پر آب ایران است که در بیش تر روز های سال در این شهر باران می بارد همچنین شهر نوشهر دارای شالیزار های فراوانی است و مردم این شهر به کشت برنج می پردازند به همین دلیل باید آبی که کشاورزان نوشهر استفاده می کنند تمیز و بدون هیچ آلایندگی باشد تا باعث شیوع بیماری و آلودگی برنج ها نشود.

یکی از راه های پیشگیری از این اتفاق در این شهر استفاده از سپتیک تانک است تا فاضلاب قبل از وارد شدن به چاه جذبی تصفیه کند و از آلودگی آب های زیر زمین شهر نوشهر جلوگیری کند. شما می توانید انواع سپتیک تانک را از شرکت فرآب صنعت تهیه کنید در ادامه به بررسی انواع سپتیک تانک تولید شده در شرکت فرآب صنعت خواهیم پرداخت.

انواع سپتیک تانک مناسب برای شهر نوشهر

شرکت فراب صنعت به تولید انواع سپتیک تانک در مجموعه خود می پردازد که در این بخش از مقاله به بررسی انواع سپتیک تانکی که برای استفاده در شهر نوشهر مناسب است، خواهیم پرداخت.

انواع سپتیک تانک مناسب برای شهر نوشهر

سپتیک تانک بتنی

سپتیک تانک های بتنی یکی از ارزان ترین واحد در سیستم تصفیه فاضلاب ها شهری، بهداشتی و صنعتی است که می توان در آپارتمان ها، بیمارستان ها، پاساژ ها و … مورد استفاده قرار بگیرد. سپتیک تانک های بتنی به دلیل سنگین بودن در محل پروژه ساخته می شود.

در شرکت فراب صنعت در ساخت سپتیک تانک های بتنی از متریال بسیار با کیفیتی مثل بتن مسلح و سیمان تیپ  ضد سولفات استفاده می شود. این شرکت پوشش داخلی سپتیک تانک بتنی را کاملا ایزوله و در پوشش خارجی سپتیک تانک از ایزوگام استفاده می کنند تا فاضلاب از درون سپتیک تانک خارج نشود.

سپتیک تانک پلی اتیلن

این نوع از سپتیک تانک، دو جداره هستند و فاضلاب را قبل از این که وارد چاه جذبی شوند تصفیه می کند. سپتیک تانک پلی اتیلنی بهترین نوع سپتیک تانک های موجود در بازار هستند که ۶۳ درصد از فاضلاب را تصفیه می کنند و احتمال گرفتگی چاه را به صفر می رساند.

این نوع از سپتیک تانک مقرون به صرفه هستند و هزینه نگهداری و نصب آن بسیار کم هزینه هست همچنین این نوع از سپتیک تانک ها به دلیل جنس مرغوب آن ها نیازی به آب بندی و عایق بندی ندارند.

سپتیک تانک فایبر گلاس

سپتیک تانک های فایبر گلاس نوعی انبار سر پوشیده هستند که در محل هایی که به لوله کشی فاضلاب دسترسی وجود ندارد و جنس زمین هم مناسب برای ایجاد چاه جذبی نیست. همچنین از این نوع سپتیک تانک بیش تر در جاهایی که فضای مناسبی وجود ندارد استفاده می شود و این نوع از سپتیک تانک ها مقرون به صرفه ترین و پرکابرترین سپتیک تانک ها محسوب می شود.

خرید سپتیک تانک در نوشهر

سپتیک تانک یکی از ساده ترین روش های تصفیه فاضلاب هستند اگر شما قصد خرید سپتیک تانک را دارید می توانید با مشاوران ما در شرکت فرآب صنعت تماس گرفته و مشاوره رایگان دریافت کنید.