فروش سپتیک تانک دست دوم

سپتیک تانک های دست دوم

سپتیک تانک هاتی دست دوم

شرکت فرآب صنعت یکی از بزرگترین و جزء اولین شرکت های سازنده سپتیک تانک در ایران است که به تولید و فروش انواع سپتیک تانک ها می پردازند. شرکت فراب صنعت علاوه بر تولید سپتیک های نو و جدید با متریال بسیار عالی به بازیافت سپتیک تانک های کار کرده نیز می پردازد.

پس از فروش یک سپتیک تانک پلی اتیلنی به یک پروژه عمرانی، در پروژه ی عمرانی از این سپتیک تانک به مدت ۱۰ سال استفاده شد اما بعد از تمام شدن پروژه، شرکت فراب صنعت سپتیک تانک را به قیمت نصب آن زمان خریداری کرد و بعد از رسیدگی و بازیافت آن به یک شرکت عمرانی دیگر فروخته شد. از این ماجرا حدود ۵ سال می گذرد و تا به امروز این سپتیک تانک بدون هیچ ایرادی به کار خود ادامه خواهد داد. در ادامه به بررسی برخی از ویژگی های سپتیک تانک خواهیم پرداخت.

انواع سپتیک تانک

انواع سپتیک تانک

سپتیک تانک ها به دسته های مختلفی تقسیم شده اند اما عملکرد همه ی آن به یک صورت است. این سیستم ها از نظر متریال ساخته شده به ۴ دسته تقسیم می شوند که در ادامه به معرفی آن ها خواهیم پرداخت.

  • سپتیک تانک بتنی که از سیمان تیپ ۵ ضد سولفات ساخته می شود و به صورت کامل عایق بندی شده اند.
  • سپتیک تانک پلی اتیلنی که همانطور که از نامش پیدا است از پلی اتیلن ساخته شده و مقاومتی زیادی در برابر زلزله و خوردگی توسط مواد شیمیایی موجود در فاضلاب را دارد.
  • سپتیک تانک های فلزی که امروزه منسوخ شده اند و دیگر کسی از این نوع سپتیک ها خریداری نمی کند
  • سپتیک تانک فایبر گلاس که از مقرون به صرفه ترین سپتیک ها محسوب می شود و به دلیل متریال با کیفیت از رضایت کامل مشتریان بر خوردار است.

اجزای تشکیل دهنده سپتیک تانک ها

در این قسمت از مقاله به معرفی اجازه تشکیل دهنده سپتیک تانک ها خواهیم پرداخت.

  • لوله ی وروردی که فاضلاب ها وارد سپتیک تانک می شود.
  • مخزن اولیه که بیش ترین حجم سپتیک تانک را شامل می شود و تمام فرآیند تصفیه فاضلاب ها در این قسمت صورت می گیرد.
  • مخزن زلال کننده سپتیک تانک که حدود ۳۰ درصد سپتیک تانک را شامل می شود که تصفیه نهایی در این قسمت صورت می گیرد.
  • لوله خروجی که فاضلاب تصفیه شده در سپتیک تانک از این لوله خارج می شود و به چاه جذبی انتقال می یابد.
  • سپتیک تانک ها به یک لوله خروج گاز نیز مجهز هستند زیرا تصفیه فاضلاب از طریق مواد بیولوژیکی باعث تولید گاز می شود و باید این گاز از سپتیک تانک ها خارج شود در صورت خارج نشدن گاز سپتیک تانک منفجر می شود.

کلام آخر

شرکت فرآب صنعت به تولید و فروش انواع سپتیک های بتنی، پلی اتیلنی و فایبر گلاسی می پردازد و در کنار آن به فروش سپتیک تانک های دست دوم نیز می پردازد. اگر شما قصد خرید سپتیک تانک را داشتید می توانید با مشاوران ما در شرکت فرآب صنعت تماس گرفته و در این زمینه مشاوره رایگان دریافت کنید.