پروژه نفیس مال-شهرک صنعتی چهاردانگه دو عدد سپتیک تانک 10 مترمکعب آقای ژکان ساخت شرکت فرآب صنعت

پروژه نفیس مال-شهرک صنعتی چهاردانگه دو عدد سپتیک تانک ۱۰ مترمکعب آقای ژکان ساخت شرکت فرآب صنعت

۵ دلیل برای خرید سپتیک تانک حرفه ای

همه ما می دانیم که سپتیک تانک ساده‌ترین شکل تصفیه خانه تک واحدی است که تصفیه بیولوژیکی را به کمک باکتری‌های بی هوازی انجام می‌دهد. در این مطلب از فرآب صنعت مرور خواهیم کرد ۵ دلیلی که باید به دنبال یک سپتیک تانک حرفه‌ای باشیم.

آشنایی با اجزای یک سپتیک تانک

یک سپتیک تانک از چند بخش شامل شده است که متشکل از سیستم ورودی فاضلاب شامل لوله و بافل ورودی، مخزن اولیه سپتیک تانک که بیشترین حجم سپتیک تانک را داشته و معمولاً حدود ۷۰ درصد حجم کل سپتیک تانک برای به این بخش است، دیواره جداکننده که باعث جلوگیری از ورود لجن شناورشده به مخزن زلال سازی می‌گردد، مخزن زلال سازی که حدود ۳۰ درصد حجم کل سپتیک تانک است و در آن فاضلاب عاری از مواد قابل ته نشینی می‌باشند. از راه این مجرا گازهای تولید شده ناشی از فرآیندهای بی هوازی تصفیه فاضلاب از سپتیک خارج می‌شود.

سپتیک تانک‌ها برای جلوگیری از آلودگی آب و محیط زیست، مشکلات لوله کشی و شیوع بیماری‌ها نیاز به خدمات تمیزکاری و پمپاژ منظم دارند. علاوه بر این، نظافت منظم با مزایایی مانند حفظ سلامت خانه و افزایش ارزش ملک همراه است. با این حال، برای دستیابی به همه اینها، باید به دنبال شرکت معتبری باشید که متخصص در کار سپتیک حرفه‌ای باشد، زیرا کوچک‌ترین اهمالی می‌تواند خسارات زیادی به دنبال داشته باشد. ما در فرآب صنعت بهترین متخصصین نصب و نگهداری را به شما ارائه خواهیم کرد. می‌توانید جهت تماس با متخصصین ما با شماره‌های ۰۲۱۲۶۳۱۸۳۳۲ – ۰۹۱۲۳۳۵۵۹۶۰ تماس حاصل نمایید.

موارد زیر برخی از دلایلی است که باید به دنبال یک سپتیک تانک حرفه ای باشید:

۱- بهداشت و ایمنی

یکی از دلایل اصلی که باید یک شرکت حرفه‌ای را برای تهیه و نصب سپتیک تانک انتخاب کنید، خطرات محتمل برای سلامتی است. سپتیک تانک‌ها محل پرورش باکتری‌ها و سایر میکروارگانیسم‌های خطرناک هستند. تماس مستقیم با فاضلاب در سپتیک تانک ممکن است منجر به خطرات سلامتی مانند اسهال باکتریایی شود.

افراد حرفه‌ای آموزش‌های مناسبی را در نحوه مدیریت فاضلاب دارند و از تماس مستقیم خودداری می‌کنند. علاوه بر این، آنها به تجهیزات و تجهیزات مناسب برای محافظت و تمیز کردن ایمن مخزن سپتیک مجهز هستند. برای جلوگیری از قرار گرفتن در معرض بیماری‌های عفونی، باید خدمات تمیز کردن سپتیک و پمپاژ حرفه‌ای را بیابید.

۲- در وقت و پول شما صرفه جویی می کند

پمپاژ و تمیز کردن سپتیک تانک یک کار پرهزینه است. ابتدا به ابزارهایی مانند کامیون‌های پمپاژ، جت‌های فاضلاب، جاروبرقی‌های با ظرفیت بالا و تجهیزات بازرسی ویدیویی نیاز خواهید داشت. خرید یا اجاره این تجهیزات هزینه بر است و ممکن است نتوانید همه آنها را همزمان تهیه کنید. شما مجبور نیستید چنین هزینه‌هایی را با یک شرکت تمیزکننده سپتیک تانک متحمل شوید، زیرا این شرکت تمام این تجهیزات را در محل خود دارد.

دوم، یک ارائه‌دهنده خدمات حرفه‌ای از آنجایی که با پرسنل خود می‌آیند، در هزینه‌های استخدام نیروی کار صرفه‌جویی می‌کند. این همچنین کار را آسان‌تر و سریع‌تر از زمانی که آن را مستقل انجام می‌دهید، می‌کند. برای صرفه جویی در هزینه‌ها و ایجاد زمان برای فعالیت‌های دیگر، همین امروز به دنبال خدمات سپتیک تانک حرفه‌ای در فرآب صنعت باشید.

۳- دفع مناسب زباله

یکی از بزرگ‌ترین مشکلاتی که ممکن است هنگام تمیز کردن سپتیک تانک خود با آن مواجه شوید، مسئله دفع زباله است. زباله‌های سپتیک مضر هستند و بوی بدی دارند، بنابراین به مکانیسم دفع منحصر به فردی نیاز دارند که ممکن است نداشته باشید. خدمات یک شرکت حرفه‌ای شما را از این بابت نجات می‌دهد زیرا آنها معمولاً یک استراتژی دفع زباله را قبل از شروع تمیز کردن ایجاد می‌کنند. شما باید با استخدام متخصصین برای رفع نیازهای سپتیک شما از زیبایی خانه خود محافظت و حفظ کنید.

۴- ماهیت پیچیده کار

دلیل دیگری که باید یک شرکت حرفه‌ای را برای کمک به تمیز کردن سیستم سپتیک خود استخدام کنید، ماهیت پیچیده این فرآیند است. به عنوان مثال، ممکن است به سرعت با انسداد و گرفتگی مواجه شوید، اما مقابله با مشکلات شدیدتر در داخل مخازن سپتیک برایتان چالش برانگیز است. برای انجام تشخیص مناسب با استفاده از دوربین‌های بازرسی به خدمات یک شرکت حرفه‌ای نیاز دارید.

یکی دیگر از فرآیندهای پیچیده که ممکن است به تنهایی نتوانید آن را برطرف کنید، تعویض پمپ‌های سپتیک است. کل سیستم سپتیک به عملکرد صحیح پمپ‌ها متکی است. هنگامی که این پمپ فرسوده می‌شود، پاره می‌شود یا شروع به نشتی می‌کند، فقط یک متخصص می‌تواند آنها را تعمیر و تعویض کند زیرا تلاش برای انجام آن به تنهایی ممکن است کل سیستم سپتیک را از بین ببرد.

۵- آنها مشاوره حرفه ای ارائه می دهند

ممکن است دلایل زیادی وجود داشته باشد که چرا سیستم سپتیک تانک شما می‌تواند سرریز شود یا دچار شکست دائمی شود. این دلایل ممکن است شامل ساخت و ساز سخیف، خاک گسترده یا استفاده از مواد شیمیایی اشتباه برای درمان باشد. بدون دانش مناسب از سپتیک تانک، ممکن است زمان و هزینه زیادی را صرف خدمات پمپاژ و نظافت مکرر کنید بدون اینکه دلیل خرابی را بدانید.

علاوه بر خدمات نظافت و پمپاژ، یک شرکت حرفه‌ای علل مشکلات سپتیک را بررسی می‌کند و بهترین راه‌های نگهداری سپتیک تانک را به شما توصیه می‌کند. این اطلاعات شامل راه‌های جلوگیری از نشت و بهترین مواد شیمیایی برای تصفیه فاضلاب بسته به نوع زباله است.

داشتن یک سپتیک تانک برای نیازهای مسکونی و تجاری شما حیاتی است. برای خدمات مؤثر و راحت سپتیک تانک اعم از نصب و راه اندازی امروز با شرکت فرآب صنعت تماس بگیرید.