در مکان هایی که به شبکه فاضلاب دسترسی وجود نداشته باشد استفاده از سپتیک تانک های پلی اتنی یکی از راه های موثر برای روش های کاهش آلایندگی های فاضلاب است این مخازن اجازه نمی دهند که فاضلاب به صورت مستقیم وارد طبیعت شود و با ایجاد محیطی مناسب برای باکتری های بی هوازی امکان تصفیه اولیه فاضلاب را فراهم می کند و مواد موجود در فاضلاب را به مواد ساده تر و تجزیه پذیر تر تبدیل می کند.

سپتیک تانک های پلی اتنی با جداسازی فاضلاب، اجرام شناور در فاضلاب را جدا کرده و اجازه می دهد باکتری ها این مواد را به عناصر ساده تر تجزیه کند از این مخازن بیش تر در مجتمع های مسکونی، تجاری، کارگاه های ساختمانی، هتل ها، رستوران ها، و مجتمع های تفریحی استفاده می شود.

بیشتر بخوانید: چگونگی تعیین کیفیت فاضلاب ها

سپتیک تانک  به صورت کلی دارای دو مخزن است از مخزن بزرگ تر برای تجمع لجن و اجرام شناور استفاده می شود و مخزن کوچک تر برای زلال سازی و خروج پساب از سپتیک تانک استفاده می شود. خروجی پساب سپتیک تانک ها ر به سمت چاه های کم عمق جذبی هدایت می کنند تا جذب خاک شود.

سپتیک تانک های پلی اتن در شرکت فرآب صنعت در حجم های ۲۰۰ الی ۳۰۰۰ لیتر تولید می شود همچنین این سپتیک تانک ها دارای استاندارد های ISO9969، DIN 16961، ISIRI 9116-2، EN 13476 است.

طراحی سپتیک تانک های پلی اتن

ما در شرکت فرآب صنعت سپتیک تانک های پلی اتن را به گونه ای طراحی می کنیم که فاضلاب های ورودی تقریبا سه تا چهار روز داخل آن بماند و در این مدت مواد سنگین و معلق فاضلابی در کف سپتیک تانک ته نشین شود و لجن حاصل شده از فاضلاب ها که دارای میکرو ارگانیسم های مفیدی است با تغذیه از فاضلاب باعث تصفیه فاضلاب شود.

همچنین مواد معلق سبک موجود در فاضلاب ها که به صورت چربی و روغن هستند به صورت تدریجی با وارد شدن فاضلاب به داخل سپتیک تانک دفع می شوند.

به همین دلیل تخلیه لجن سپتیک تانک ها هر ۲ تا ۴ سال یکبار ( به میزان فاضلاب تولید شده بستگی دارد) لازم است که باید با رعایت اصول بهداشتی صورت گیرد.

سپتیک تانک های پلی اتن فراب صنعت به گونه ای طراحی شده اند که از پخش بوی نا مطبوع جلوگیری می کند همچنین متریال با کیفیتی در ساخت در پوش های این محصولات استفاده شده به همین دلیل مناسب برای مکان هایی که فاقد شبکه ی لوله کشی و سیستم های فاضلاب است.

قیمت های سپتیک تانک های پلی اتنی

قیمت های سپتیک تانک پلی اتنی به میزان حجم این مخازن بستگی دارد که به دلیل نوسان شدید قیمت ها از گذاشتن قیمت سپتیک تانک های پلی اتنی معذوریم برای اطلاغ از قیمت سپتیک تانک های پلی اتنی تماس بگیرید.