اجرای سپتیک تانک در بیمارستان
5/5 - (4 امتیاز)

در زبان ساده، سپتیک تانک وسیله ای است که فاضلاب بیمارستان، واحدهای مسکونی، رستوران ها و … را به اندازه ای تصفیه می کند که هنگام ورود به چاه جذبی، فاضلاب باعث مسدود شدن چاه جذبی نشود و فاضلاب به راحتی جذب خاک شود. سپتیک تانک یکی از پر کاربرد ترین سیستم ها در بخش تصفیه فاضلاب های بهداشتی و خانگی است. که در ادامه این مقاله بیش تر به بررسی کاربرد های آن در بخش بهداشتی و بیمارستانی خواهیم پرداخت.

اجرای  مخزن سپتیک در بیمارستان

اجرای سپتیک تانک در بیمارستان

سپتیک تانک های جزء یکی از مهم ترین بخش های تصفیه فاضلاب است که از آن می توان در هر جایی مخصوصا در بیمارستان ها که باکتری ها و ویروس های زیادی وجود دارد استفاده کرد شرکت فرآب صنعت با بیش از یک دهه تجربه در زمینه اجرای سپتیک تانک در بیمارستان و مراکز بهداشتی در سراسر ایران می تواند صفر تا صد ساخت، نصب و راه اندازی سپتیک تانک شما را به عهده بگیرد.

مزایای سپتیک تانک

قبل از بررسی کاربرد های سپتیک تانک در بخش های بهداشتی و درمانی به بررسی مزایای استفاده از سپتیک تانک خواهیم پرداخت.

  • سپتیک تانک ها بوی بد ناشی از تصفیه فاضلاب را به بیرون نشر نمی دهند و کاملا ایزوله هستند
  • آلودگی را به بیرون انتقال نمی دهند
  • می توان در زیر زمین و روی زمین آن را قرار داد
  • می توان به راحتی لجن های سپتیک تانک را تصفیه کرد
  • مقاومت بالایی در برابر مواد شیمیایی موجود در فاضلاب را دارد
  • برخی از سپتیک تانک ها بسیار ارزان قیمت و سبک هستند
  • مقرون به صرفه هستند
  • مناسب برای جاهایی که به شبکه ی فاضلاب دسترسی ندارد.
  • سرعت بالا در زمان نصب و راه اندازی

مزایای استفاده از سپتیک تانک در بیمارستان

در بیمارستان های به دلیل وجود میکروب ها و ویروس های خطرناک، فاضلاب های بیمارستان ها نیز دارای میکروب ها و ویروس های مختلفی هستند که باعث بیماری های زیادی می شود و اگر این ویروس ها بدون این که تصفیه بشوند وارد محیط زیست شوند باعث لطمه به محیط زیست می شود

اما سپتیک تانک ها با تصفیه فاضلاب های بهداشتی و تجزیه آن ها با باکتری های بی هوازی جلوی این کار را گرفته و فاضلاب بیمارستان بدون ویروس های خطرناک وارد چاه جذبی می شود.

سپتیک تانک های مناسب با بیمارستان

سپتیک تانک های مناسب با بیمارستان

در این قسمت از مقاله سپتیک تانک هایی را به شما معرفی خواهیم کرد که مناسب مکان های بهداشتی و درمانی مانند بیمارستان و درمانگاه ها است.

  • سپتیک تانک بتنی که مناسب برای نصب در بیمارستان های بزرگ هستند این سپتیک تانک در فرآب صنعت به صورت کامل و دقیق عایق بندی می شود تا  هیچ گونه فاضلابی از آن نشت نکند همچنین به دلیل سنگین بودن در محل پروژه ساخته و نصب می شود. سپتیک تانک های بتنی را شرکت فرآب صنعت با هر حجمی به تولید می رساند
  • سپتیک تانک پلی اتیلن که مناسب برای بیمارستان ها و درمانگاه ها هستند. متریال به کار رفته در این سپتیک تانک ها به گونه ای است که در برابر مواد شیمیایی داخل فاضلاب ها مقاومت نشان می دهد و همچنین در برابر زلزله نیز بسیار مقاوم هستند.
  • سپتیک تانک فایبر گلاس که مناسب برای مکان های کوچک مانند درمانگاه ها و بیمارستان های کوچک است زیرا به دلیل کمبود جا پنل های این سپتیک تانک را جداگانه به محل پروژه انتقال می دهد و در آن جا به راحتی سپتیک تانک فایبر گلاس را نصب می کنند. سپتیک تانک های فایبر گلاسی بسیار مقرون به صرفه هستند و کیفیت ساخت بسیار بالایی دارند.

خرید سپتیک تانک بیمارستان

در این مقاله به اهمیت و مزیت اجرای سپتیک در بیمارستان پرداختیم اگر قصد خرید سپتیک تانک برای بیمارستان یا درمانگاه را دارید می توانید با مشاوران ما در شرکت فرآب صنعت و شماره های درج شده در سایت تماس گرفته و مشاوره رایگان دریافت کنید.