5/5 - (6 امتیاز)

سپتیک تانک ها مخزن های تصفیه فاضلابی هستند که امروزه در بسیار از مجتمع های مسکونی، تجاری، بهداشتی و صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند. این سپتیک تانک با کمک باکتری های بی هوازی و فرایند هایی از قبیل ته نشینی و شناور سازی بیولوژیکی ۳۰ الی ۷۰ درصد فاضلاب ها را تصفیه کرده و آن ها را وارد چرخه استفاده مجدد می کند.

همچنین امروزه به دلیل افزایش تولید فاضلاب در جامعه استفاده از سپتیک تانک ها بسیار مناسب است و یکی از ساده ترین راه های تصفیه آب و فاضلاب که بسیار مقرون به صرفه است سپتیک تانک نام دارد که به مرحله ابتدایی تصفیه فاضلاب را بر عهده دارد این سیستم در شبکه خدمات شهری کاربرد های بسیار زیادی دارد و برای سلامت و بهداشت جامعه بسیار مفید است و آلودگی آب های زیر زمینی و محیط زیست جلوگیری می کند  در این مقاله شما را به تماشای نحوه اجرای سپتیک تانک فاضلاب دعوت می کنیم.

انواع سپتیک تانک

انواع سپتیک تانک ها

سپتیک تانک ها را بر اساس جنس آن ها به سه دسته زیر تقسیم بندی می کنند:

سپتیک تانک بتنی

یکی از محصولات شرکت فرآب صنعت است که برای جلوگیری از از آلودگی طبیعت و منابع آبی و برای تصفیه فاضلاب ها ساخته می شود. این نوع از سپتیک تانک در اندازه های مختلف و طبق سفارش مشتری در کارگاه ها یا محل پروژه ساخته می شود.

شرکت فرآب صنعت در زمان ساخت این نوع از سپتیک تانک ها از متریال بسیار با کیفیتی استفاده می کند. در ساخت سپتیک تانک های بتنی از سیمان تیپ پنچ و بتن ضد سولفات استفاده می کند همچنین این نوع از سپتیک تانک ها به صورت کلی عایق بندی می شوند تا از نفوذ فاضلاب به خارج از سپتیک تانک جلوگیری کند

 سپتیک تانک پلی اتیلن

مخازن دو جداره ای هستند که تصویه فاضلاب های صنعتی، خانگی و  بهداشتی ها را بر عهده دارد و از گرفتگی چاه جذبی جلوگیری می کند این نوع از سپتیک تانک ها به دلیل داشتن طراحی منحصور به فرد و خاصی که دارند فاضلاب را تا ۷۰ در صد تصفیه می کند و احتمال گرفتگی چاه فاضلاب را به صفر می رساند.

سپتیک تانک های پلی اتیلنی جزء ساده ترین و ارزان ترین سپتیک تانک های موجود در بازار ایران است این نوع از سپتیک تانک ها علاوه بر این که ارزان بوده هزینه ی نصب، راه اندازی و نگهداری بسیار کمی دارند همچنین سپتیک های پلی اتیلنی دارای طول عمر بیش تری نسبت به سایر سپتیک تانک ها دارند.

سپتیک تانک فایبرگلاس

انبار های سرپوشده ای هستند که برای مکان هایی که دارای فضای بسیار کوچک و فاقد امکانات اولیه مانند شبکه لوله کشی هستند بسیار مناسب است همچنین این نوع از سپتیک تانک ها کاربرد بسیار زیادی در تصفیه فاضلاب های خانگی، بهداشتی، صنعتی و … است

شرکت مهندسی فرآب صنعت با تکیه بر دانش فنی مهندسین مجرب و متخصصین و به کارگیری از تکنولوژی های روز دنیا در امر طراحی و ساخت سیستم های تصفیه آب و فاضلاب، اقدام به طراحی تهیه و  نصب و راه اندازی سیستم های تصفیه فاضلاب نموده است. یکی از کاربردی ترین و پر فروش ترین محصولات تولیدی شرکت فرآب صنعت در زمینه پکیج تصفیه فاضلاب انسانی و صنعتی، سپتیک تانک فایبرگلاس است که در ادامه به طور کامل به آن می پردازیم.

کلام آخر

شرکت مهندسی فراب صنعت به عنوان شرکتی پیشرو در صنعت تصفیه آب و فاضلاب با سابقه ایی بالغ بر ۱۰ سال، فعالیت خود را بر تصفیه آب و فاضلاب های شهری و پساب­های صنعتی متمرکز نموده است.

این شرکت هم اکنون قادر است با تکیه بر دانش فنی کارشناسان و متخصصان خود و تکنولوژی­های پیشرفته شرکت آردا فرانسه و تجارب عملی بدست آمده در اجرای پروژه­های متعدد در داخل و خارج از ایران، مسائل مربوط به تصفیه آب و تصفیه و دفع فاضلاب را از فهرست مشکلات و چالشهای اجتماعات شهری و صنایع و مدیران درارتباط با آنها حذف نمایید. برای دریافت مشاوره رایگان می توانید با مشاوران ما در شرکت فراب صنعت تماس گرفته و مشاوره رایگان دریافت کنید.